13 juni 2007

Fiskarna i havet

Igår gav jag Petter en flaska flädersaft, idag bjöd han mig på fläderdrinkar. Vi satt ute i hans trädgård, drack och pratade innan vi gick in för att spela och sjunga gamla favoriter ur den fantastiskt härliga notsamlingen Hits 95. Och vilken hissmusik* möts jag av när jag kommer hem? Jo Circle of Life som jag precis har skrålat vid synthen… Nästa vecka ska Petter bo hos sin boyfriend i Lysekil. Dock jobbar Johannes om dagarna så Petter ska komma och hälsa på mig på Orust, så kul! Jag har bestämt mig nu, jag åker upp på tisdag. Jag behöver hav.

Har även läst ut Män som hatar kvinnor. Det tog fyra dagar, och då har jag inte ens sträckläst. Nu läser jag i och för sig fort, men ändå. Ibland är det skönt med lite easy reading. Funtar på att köpa tvåan imorgon.

Och ja just det ja, bloggfavoriten Sture Linnér ska sommarprata, missa inte! En annan favoritperson som ska prata är Sveriges svar på Tinky Winky, Christer Fuglesang. Ska en dag skriva ett inlägg om varför jag tycker så mycket om honom.

* Vår hissmusik väljs via omröstning på hemsidan.

Inga kommentarer: