04 juni 2007

Is this the light of a new day dawning? A future bright that you can walk in?

Åh, jag vill verkligen gå på Karins födelsedagsfest ikväll, men tidigt imorgon ska uppsatsen mailas in. Okej att jag inte har så mycket kvar att skriva, men det känns som att jag borde läsa igenom den tio gånger till så jag slipper sitta på seminariet och bittra mig över slarvfel. Och att läsa igenom den tio gånger till tar irriterande nog längre tid än vad man tror, bara att dubbelkolla så att alla latinska begrepp är kursiverade tar for evah.

Imorgon leder jag sista nämndsmötet för terminen. Har köpt blommor till fantastiska Kristina som jag har lutat mig mot. Hann även köpa några andra småsaker och i kassan på Face hörde jag en kille säga till sin kompis ha det fint så hörs vi på Facebook. Ansiktsboken är det nya prata i verkligheten. Det var fullt av studenter på stan och jag drabbades av den där blandningen av förväntan och vemod som jag alltid får av syrener och skolavslutning.

Nej, nu ska jag vara stoisk och fortsätta korrläsa samt förbereda morgondagens möte.

No it's just another Monday morning. Do it all over again oh baby.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Lycka till söta du - inte för att det behövs men ändå. Snart ses vi! Virtuell kram till dig!

Lovisa sa...

Tack sweetie och tack detsamma. Inte för att du heller behöver det, käraste typsvar. Kram!