12 juni 2007

Dagens möte

Idag när jag låste min cykel utanför UB kom en man fram till mig och sa att jag hade spelat teater för honom under karnevalen (temat för förra årets karneval vad dual och vi spelade Teater på tu man hand, det vill säga att en av oss skådespelare gav en åskådare en privat föreställning under några minuter) och att det var det bästa han hade sett. Så fint att han mindes mig ett år senare, och kom fram för att säga det. Mycket glad.

Nu har jag hällt upp min saft på flaska, ska ta med en ikväll och ge till beloved Petter som jag har saknat. P6 ska ha avslutningsgrillfest och jag tänkte gå. Inte för att jag har varit speciellt aktiv under terminen, förutom att jag höll ett föredrag om antik sexualitet, men det är trevliga människor och en vacker sommarkväll. Men först ska jag läsa möteshandlingar.

2 kommentarer:

Linda sa...

Oj vad roligt! Vilken bra man! Hurra för glädjeämnen i vardagen!!

Lovisa sa...

Ja, jättekul att ha lämnat ett bestående intryck och att han vågade komma fram och säga det!