02 oktober 2007

You say I never go for little

God förmiddag bloggen, jag är up and about; träffade Åsa imorse, förberedde intervjuer angående SOL-organisationen, utförde intervjuer och skrev rent minnesanteckningar. Har även hunnit skriva handlingar och äta lunch och det är strålande Lundaväder ute sådär så att UB skimrar inslaget i vildvin och jag är på mitt bästa romanikhumör, vilket innebär att jag vill svepa in mig i en snygg kofta och läsa Vergilius. Riktigt så roligt ska vi dock inte ha, men nästan. Ska dra mig tillbaka några timmar och skriva uppsats och nu när ansiktsboken ligger ner kan inget störa mig. Återkommer inför eftermiddagens mötesomgång.

Och ja just det ja, jag ska hålla ett högre seminarium också. Extra spännande med tanke på att jag inte är doktorand...
jag ser det som en övning.

Inga kommentarer: