17 oktober 2007

Jag hjärta att okynnesgöra

Efter dagens intervjuer la jag in en få saker gjorda kväll på kåren id est pick away vegsushi och intensivt dokumentläsande och skrivande. Innan dess tog jag en snabb sväng på stan eftersom jag skulle köpa en reseförpackning linsvätska av praktiska skäl, något som snabbt förvandlades till ren okynnesshopping. Då det inte är så mycket chocolate boxes and roses i mitt liv just nu (ja, det är en uppmaning) så köpte jag en presentförpackning med duschcreme och body lotion till mig själv eftersom det är en perfekt size för att testa en ny doft och jag känner att Athen är en perfekt plats att göra det på. Hittade även en bedårande kuvertväska i guld med rosett samt saker som jag faktiskt behövde; en ny sminkväska, ögonbrynspenna, hårspolar och guldspray. Chop chop.

Inga kommentarer: