31 oktober 2007

En lätt håglöshet

Inledde dagen precis som i fredags; först frukost med The Senior Staff och sedan planeringsfika med Emma och Johanna, the upcoming event kommer bli så bra. Vi har pratat mycket pyssel idag och om jag inte hade varit tvungen att skriva klart den förtvivlade uppsatsen hade jag genast plockat fram mina färger. Är just nu mycket pepp på julpyssel och är sugen på att göra en adventskalender, om någon känner likadant och vill byta så säg till!

Efter lunch hade jag uppsatstid och jag kan väl sammanfatta genom att säga att jag just nu intensivt önskar mig en öm hand på min panna och att någon skrev klart den. Ikväll ska jag dricka öl med Daniel. Är mycket sömning och i stort studiebehov, men jag tror att en fin vän och en sval öl kan göra underverk.

2 kommentarer:

Kristina sa...

me röl till lovisa. heja dig. kram

Lovisa sa...

thanks love