09 oktober 2007

Me, myself and my inner Ernst Kirchsteiger

Idag har jag författat någon form av utkast (saknar fortfarande 1800-talet. Se där, en mening som jag aldrig trodde att jag skulle skriva) samt en ansökan eftersom jag, tja, saknar Rom. Har även uppdaterat mitt CV och funderar allvarligt på att inte bara utreda studievägledningen utan även utnyttja den och prata med någon om hur man egentligen gör. Just nu är det mest en femsidig uppradning av saker jag har gjort. Men skulle jag förklara vad allt innebär på ett sådär härligt se här hur himla självständig, kreativ och flexibel jag är sätt så skulle det ju bli så långt att ingen pallar att läsa. Och detta med bild, får man ha det eller? Nu hade jag inte tänkt lägga in en plutbild på mig själv, men kanske en där jag spanar lite käckt på en staty eller så, men det kanske inte är passande? Oavsett vilket så är det tur att jag inte hade tänkt byta karriärinriktning för det är fem väldigt specifikt inriktade sidor...

Jaha dagboken vad har jag mer gjort idag? Köpt vegsushi eftersom jag fick seriösa fakefisk cravings. You can take da girl outta västkusten, but you can't take västkusten outta da girl. På vägen hem plockade jag höstlöv och kastanjer och pyntade, tände doftljus och drack te (detta med min inre Ernst är på allvar, jag lovar er, just nu kämpar jag emot lusten att julpynta), powerwalkade med Marie och avslutade kvällen Desperate Housewives.

1 kommentar:

KarinSN sa...

Du är "tagen"!. Kolla i min blogg för vidare instruktioner.