28 oktober 2007

Söndagstristessen

På grund av koncentrationssvårigheter har jag idag utlokaliserat mig till annan miljö för att skriva, har mastodontdeadline imorgon. Tvingades avstå från att delta i dagens repetition och känner mig som en dålig människa, även fast Håkan nyss ringde och sa att så inte alls är fallet. Daniel hörde också av sig för en stund sedan för att fråga om jag ville åka ut till havet för att söndagspromenera, men inte heller det hinns med hur härligt det än hade varit. Hela den här dagen är en irreal sats. Jaja. Gnäll är inte det bästa bloggmaterialet, så istället lägger jag ut en bild på triumviratet som Andreas tog när vi dansade loss i våras.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Lycka till idag! Jag vet att du klarar det, och utmärkt dessutom. Kram

Lovisa sa...

Tibi gratiam ago sweetie. Kram!