29 oktober 2007

Redarfamilj, det nya svart

Sådärja, nu är utkastet inskickat. Det är inte så bra som jag skulle vilja och en hel del saknas fortfarande. Helst skulle jag vilja att handledning innebar att jag fick prata om vad jag gör men inte behöver visa upp någonting förens allt är helt klart, men jag förstår den pedagogiska poängen med att det inte går till så.

Nu ska jag på avdelningsmöte, sedan forskningsnämnd, sedan utbilda nya representanter i lärarförslagsnämnder tillsammans med LUS och sedan avsluta dagen med en kvällsfika tillsammans med John.

Och det bästa är att när man känner sig lite skrivmatt och målar naglarna blodröda för att peppa igång sig för en eftermiddag fylld av möten så kommer det ett paket från endlessly lovely Charlotte som har skickat finaste armbandet som materialiserar begreppet redarfamilj. Tack vännen, i love u.

2 kommentarer:

MEE sa...

En bild vore trevlig, då nyfikenheten är retad...

Lovisa sa...

Vi ska se om vi kan stilla den...