27 oktober 2007

I don't want to make money. I just want to be wonderful

Igår åt jag först frukost med The Senior Staff och satt sedan kvar i samma lokal för att ha planeringsfika med Emma och Johanna (spännande event är på gång). Det var torrt och varmt på Espresso House och jag kände mig som i klimakteriet när jag gick ut därifrån, lätt ångestfylld över att ha fikat i fem timmar istället för att skriva. Åt sedan sushi med Kristina, hämtade ut en filmkamera till Klotet (man måste vara under 25 för att vara medlem i Råfilm vilket jag är den enda i Klotet som är, så det kändes som om jag köpte ut till Håkan, fast tvärt om) och presenterade Toms kortfilm på Kino. Om Tom är Zlatan är jag Mikael Persbrandt på fotbollsgalan, även fast jag betvivlar att Persbrandts fanmail handlar om ablativkonstruktioner. På Kino träffade jag Rikard, Linda och John och hann även med att se den sistnämndes film vilken var mycket bra. På kvällen tog jag det av uppsatstekniska skäl lugnt, tittade på Miffo och började gråta. Loves emotiden i månaden.

Inga kommentarer: