05 maj 2007

Yoghurt och honung

Gick en promenad imorse (universalmedel) för att jag kände mig så ledsen för F's skull. Jag handlade på vägen hem och åt min favoritlyxfrukost (grekisk yoghurt med honung och nötter. Okej, det kan även kvalificera sig som efterrätt, men jag skrev faktiskt lyxfrukost) i gröngräset på min nya eminenta picknickfilt. Har nu gått till kåren för att styra upp hela den ganska så gigantiska valberedningsapparaten (som tur är har jag de mest stabila ledamöterna i mitt utskott som spontant gör allt man önskar utan att man behöver be om det) och skriva en ansökan. Är fortfarande lite upprörd, men längtar efter att träffa de andra i Klotet.

2 kommentarer:

Linda sa...

Men gud! Stackars Frida!!! Det är ju helt sjukt! Shit! Supertråkigt dessutom att hon inte kan vara med - hon var ju så lysande (liksom ni andra). Fy för! Hoppas det går bra idag ändå, stort lycka till och kram till hela Klotet! Och hälsa Frida!

Lovisa sa...

Jag vet visst är det sjukt!?!? Förhoppningsvis går det bra idag ändå, även om man såklart inte är helt pepp på att stå på scen och försöka vara rolig... KRAM.