11 maj 2007

Planer för kvällen:

Emma, bubbly, förfest i Malmö, klubb och vi ska dansa i neon.


3 kommentarer:

Tea sa...

Måste bara säga att dina länkar i texten är jättefina! Jag vill också!

Tom sa...

Roligt att föreställningarna gick bra! Varje gång jag läser din blogg fascineras jag av hur mycker du hinner med att göra. Jag vet inte om du läst Harry Potter, men jag börjar på allvar misstänka att du har ett sånt timglas som Hermione får av professor McGonagall.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Magical_objects_in_Harry_Potter#Time-Turners)

Lovisa sa...

Haha, nej, jag har faktiskt inte läst Harry Potter, även fast ett sånt timglas vore bra att ha. Harry Potter finns på latin, har funderat på att läsa boken på det språket. Jag har sett en av filmerna och skrattade åt allt låsselatin i trollformlerna.