20 maj 2007

Och jag har hav i ögonen

Idag har jag varit sjukt sömnig hela dagen, inte bakfull, bara sömning. Pensionären i mig blir helt förtvivlad över denna dygnsrytm, 23-åringen tycker däremot att det är härligt. Har inte orkat göra något vettigt alls, fast efter mat, promenad och hårinpackning känner jag mig nu slightly piggare, lagom till läggdags. Förstår inte varför man ska behöva plugga nu när allt man vill är att ligga på en filt under en syrenbuske och läsa skönlitteratur. Fick ett fint mms från Charlotte så nu längtar jag ännu mer efter västkust och kaprifol.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är alldeles röd om nästan efter långa båtturen i solen. Lovely! Ps. Har du besökt lovelylovely.net, inte helt oväntat helt lovely. /Charlotte

Lovisa sa...

Lovely, lovely, verkligen! Jag blev typ kär i allt. Loves it.