27 april 2007

Friday I'm in love

Imorse skrev jag först en stund, fixade sedan med stipendiet och shoppade ett par nya solglasögon. (Antal bruntigrerade solglasögon med strass jag äger: 3.) Hämtade möteshandlingar på kansliet, drog snabbt igenom kommande dagordning med Kristina och gick sedan på seminarium. Blev tillfrågad att presentera min forskning om Livia på det högre seminariet, trots att jag inte är doktorand. Tackade smickrad ja. Handlade sedan till eftermiddagens möte, och nu sitter jag här igen och ska skriva lite till.

Snart ska jag till kåren och ha möte med valberedningen. Som varm anhängare av management by trevlig stämning och allmän dekadens tänkte jag att vi ska dricka drinkar i solen när vi avhandlat de mer allvarsamma tingen. Ikväll är det midnattssol som ett led i Humanioradagarna. Gustav spelar med Jan Svensson Trio, något annat band ska spela och det blir fråga Lund, filmvisning och rödvin. Very humanistiskt med andra ord, och förhoppningsvis very trevligt.

Inga kommentarer: