27 februari 2009

We look so good, we look so good together

Börjar återgå till normaltillstånd igen, dvs inte ett gnälligt tunnelseende: renovering. Visserligen skruvade jag upp hängare i hallen klockan sex igår morse men sedan ägnade jag mig faktiskt åt annat. Hade en mötestät förmiddag under vilken jag bland annat var på mitt första sammanträde med doktorandkåren. Obligatorieavskaffandet slår inte lika hårt mot oss som mot de andra kårena, men jag hejar allt jag kan på dem som arbetar kåraktivt just nu.

På lunchen köpte jag en takkrona. Jag har tittat på den sedan jul, men velat väntat med att köpa tills jag vet hur lägenheten kommer se ut. Den jag köpte igår var det allra, allra sista av den modellen (fick efter hundögon skyltexet billigare). Den är i guld och äkta plast och är mycket fantastisk. Köpte även en blåvitrandig skjortklänning. Jag som aldrig bär plagg med vit botten har tydligen även börjat klä mig som min lägenhet, herregud.

På kvällen hann jag dessutom träffa Tim som mellanlandar i Lund, vilket var en fin bonus.

1 kommentar:

Anonym sa...

alla gillar vi bonusar!