09 februari 2009

Tempus fugit etc.

Typiskt dålig sak att göra: glömma datorsladden på jobbet. Ye well, då kanske jag får läst något ikväll. Känner mig lätt stressad över att en hel vecka har gått utan att jag har fått gjort något. Okej att jag först idag fick en arbetsplats, fortfarande inte har en dator men däremot haft tusen praktiska saker att styra upp men ändå. Så går en vecka från min tjänst och kommer aldrig åter, typ. Dock är det en vecka från mina kurser som gått och inte från avhandlingen vilket känns skönt. Har även blivit officiellt välkomnad vid institutionsmötet samt har haft två viktiga och bra samtal med först Åsa och sedan Eva så allt känns ändå ganska lugnt.

Nu ska jag klämma en flyttkartong till och sedan fortsätta att läsa artiklar. Sedan är det nog läge för en långpromenad, blev helt stressad över att behöva fatta beslut i tapetfrågan, och då gillar jag ju ändå att bestämma. 

Inga kommentarer: