09 februari 2009

Step into my office, baby!

Ett snabbt hej; har nu fått nycklar till mitt kontor om än ej någon dator, men Baby Ernst är troget med mig. Det är trivsamt. Jag sitter bredvid fikarummet och har till och med någon slags utsikt. Just nu funderar jag på hur jag ska inreda och om det är oartigt mot min rumsgranne att byta ut de gröna gardinerna på min sida av rummet? Är det överhuvudtaget någon annan som byter ut gardiner? (De är alltså random upphängda här och ingår inte i någon inredningsprofil, hoppas jag inte i alla fall, av minst två skäl.)

Är vidare lite sugen på en ljusblå poster med trycket Keep calm and carry on från Petrified in Pink som Melinda tidigare bloggat om och någon trevlig växt, hittade en kruka i form av en amfora när jag flyttade, kanske skulle jag plantera en murgröna i den och ta hit? Och så det fina kittet jag fick av The Senior Staff såklart. Blir nog bra detta.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Brorsan fick en kopp med det trycket i julklapp. De är grymma. Finns mer här: http://www.keepcalmandcarryon.com/. KRAM

Lovisa sa...

Mycket bra tips, tusen tack! Kram!