02 februari 2009

I can't live if living is without you

Jag kan inte hitta min kalender. Jag har letat på alla tänkbara ställen: i min handväska, i väskan med saker jag behöver ha tillgängliga och i lådan som jag hetspackade full med grejer från mitt skrivbord, men den är ingenstans. Jag kan ju rimligtvis inte ha glömt den då jag lämnade rummet kliniskt rent, men kan jag ha tappat den? Genomled ett planeringsmöte utan kalender, men måste ha den imorgon då jag ska planera hela min vår. Den är liten, guldfärgad och kommer från Ordning & Reda, ingen som har sett den?

2 kommentarer:

Anonym sa...

är det så den sångtexten går? jag har min vana trogen i så fall sjungit något väldigt annorlunda. fast det lät såklart utomordentligt ändå.

Lovisa sa...

Om du tänker på den gamla Mariah Carey-dängan så tror jag att det är så texten går. Men är givetvis övertygad om att det lät fantastiskt även i din tappning.