16 maj 2008

The MCA love

Postgången inom MCA International är mycket intensiv och häromdagen fick jag två paket av sis på samma gång; senaste Hem ljuva hem som jag genast kastade mig över då jag just nu befinner mig i någonslags postpubertal slukarålder (läste senast Mig äger ingen på tre dagar). Givetvis läser jag alltid Charlottes artiklar först, av ren stolthet.

Paket nummer två kom ända från Kanada och innehöll en fan-tastisk necessär från fantastiska Betsey Johnson, eller som Charlotte sa: den kan för övrigt vara en av de produkter som det stått Lovisa på allra mest i hela världen någonsin.

Tack darling love. MCA 4-ever.

Till ert vänster, mitt höger, kan man även notera ett MCA-örhänge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, underbart. Åh va fina ni är tillsammans. Mycket nöjd.

Jag blir dock orolig att du inte noterat att det var något speciellt på den sidan i tidningen där jag satt pappret?

Du vet väl att det är för att konkurrera med postgången inom MCA International som den svenska posten gått ihop med den danska? /Charlotte

Lovisa sa...

Det är så sjukt MCA att jag skrev mitt höger ert vänster samtidigt som Plus besökte Donsö!

Lovisa sa...

Missade det först när jag bläddrade igenom tidningen och tittade efter ditt namn men nu har jag sett! Är så nöjd med att se en produkt från MCA Home!!!

Anonym sa...

Product placement.