02 maj 2009

Siste april

Efter att ha arbetat halvdag i torsdag lunchade jag med Åsa och gick sedan hem och snitsade om och fortsatte till AF-borgen. Där väntade en liten fördrink på Petters kontor och sedan bubbel i Övre Athen, Evas vackra tal till våren och intensivt mingel. Den följande middagen var väldigt trevlig och jag hade ett intressant bordssällskap i form av Stephan Müchler, VD för Handelskammaren i Sydsverige. Vi diskuterade ett eventuellt litet samarbete, kanske kommer det mer om det längre fram. Efter middagen var det dags för Lundaspex och mera mingel innan jag strax efter midnatt lämnade AF, Petter och de andra då jag skulle upp tidigt nästa morgon.

Petter var tvungen att skriva klart det tal han skulle hålla dagen efter

Det var inte jag

2 kommentarer:

Lina sa...

The fab is just overwhelming!

Lovisa sa...

Naah, sweetie!