22 maj 2009

Sjuk?

Jag är eventuellt lite sjuklig just nu. Jag blir ju antingen dödsförskyld eller inte alls så jag förstår inte riktigt det här. Är trött, snorig och nyser ganska ofta. Insåg dock eventuell lättare sjukdom först när jag kom till jobbet och var fundamentalt ointresserad av kaffe, är alltid det när jag inte mår bra. Istället sitter jag här och dricker kardemummate och äter knäckebröd. Fördelen med att vara lite seg är att jag är ganska tillfreds med att sitta vid mitt skrivbord och är inte sugen på att vara ute och ränna. Är däremot ganska sugen på höst. Ser framför mig hur jag myser loss med nya anteckningsblock, outfits och vaniljljus på skrivbordet (förlåt Fredrik om du läser det här, men jag lovar att tänka på brandsäkerheten och ta backups på alla viktiga papper som kan brinna upp).

Inga kommentarer: