22 maj 2009

Spontanfest

Slutade skriva vid sex igår, då jag insåg att jag hade dragit skärmen närmre och närmre mig och satt och kisade mot bokstäverna. Gick istället hem till Per för spontankalas för Sandra & Sylvain som snart ska flytta. Det var fint med lite torsdagsöl, tonårshäng på golv och promenader hem.

Drömde så där realistiska drömmar i natt som gör att man måste dubbelkolla när man vaknar så att det inte verkligen har hänt. Skickade jag det där sms:et? Nej. Bra.

Tog en liten sovmorgon imorse och var således hemma när posten kom vid nio (kommer den alltid så tidigt? Måste börja vara hemma mer) med paket! Så vill man ju ha det varje morgon. Fick en jättefin ljust isblå sjal som pappa köpt i Bryssel och mamma hade skrivit kort. Det kommer bli perfekt till min klänning på lördag, som föräldrarna inte vet att jag ska bära. Det är sånt som kallas intuition

Nu ska jag skriva vidare.

Inga kommentarer: