26 maj 2009

Fel, men bra ändå

När jag träffade Petter var han sugen på bio och då han är revisor går han alltid gratis + en på Kino, men jag kinkade lite eftersom två timmars film = jag hinner inte sova åtta timmar. Men eftersom filmen han hade tänkt se, Max Manus, var drygt en och en halv höll inte det argumentet så vi begav oss till Kino. Väl där träffade jag Magnus och förvirring uppstod någonstans när vi två pratade med varandra medan Petter köpte godis och det hela slutade med att vi hamnade i fel salong och såg istället Allt för henne som var bra, men nervig. Var stressad för karaktärernas skull ungefär hela filmen. Men nu är jag i alla fall hemma och hinner sova åtminstone sju.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Veckans tips, sponsrat av egenrapporteringen: ställ klockan på 8 timmar istället för ett klockslag.

Lovisa sa...

Bra tips, även om min dyngsrytm gillar att gå och lägga sig tidigt. Men du har rätt i att man alltid ska försöka få sina åtta.