01 augusti 2007

Vykort

Eftersom jag inte hade något internet i helgen så kunde jag inte kolla upp adresserna till de sista vykorten så dom ligger här i Lund. Jag tycker att det är lite fusk att posta i efterhand, men om ni gärna vill ha ett så säg till. Det finns bland annat fina med påven och Navona med texten Roma My Love.

Fast jag ska såklart skicka Det Speciella till Nutte.

Om man hellre vill träffa mig i verkligheten så åker jag upp till Västkusten och därmed Göteborg och Orust på fredag och stannar en dryg vecka innan jag åker tillbaka till Lund en sväng eftersom jag tydligen har möten inbokade då, men sedan blir det mer Västkust i minst en vecka.* Om man råkar befinna sig på samma plats och vill ses så får man gärna höra av sig. Augusti är lika ostrukturerad som det låter, men jag tänker mig att vara välförtjänt ledig, in otium venio.


* Jag: Har lyckats planera in möten i mitten av månaden, förstår just nu inte varför.
Elin: Ånej, du måste gå?
Jag: Det är liksom jag som har initierat mötena. Typ jag vill ha överlämning med dekanen. Ska sluta vara ambitiös nu, jag lovar.

Inga kommentarer: