27 augusti 2007

Lisa Lovette + Betty Bijoux + Dorothy Doll = Lovisas dagbok

Som vanligt googlar sig folk hit för att få förslag på latinska översättningar och tatueringar (även Colosseum + Göteborgshumor är en favorit) och jag tror bestämt att jag var något på spåret. Ser en möjlig konsultverksamhet framför mig.

Men veckans favorit är ändå personen som googlade sig hit på Lisa Lovette + Betty Bijoux + Dorothy Doll. Framförallt älskar jag att min blogg hamnar högst upp när man söker på just de orden.


Ps. Charlotte - det hade kunnat vara du?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr är det inte jag. Däremot tänkte jag dela med mig lite av några av mina sökord den här veckan: Carmen Electra, honysuckle, strippträning, esther philia, regn dusch, new england-hus, vip kids, bänkskiva och slutligen
födelsedagsaktiviteter. Undrar om dessa googlare kände sig nöjda... :) Man skulle ha en utvärdering för alla som besökte sidan. Mycket underhållande.

Lovisa sa...

Det undrar jag också när så många söker sig hit för att få översättningar. Detta är en blogg och inte ett lexikon liksom.

Sen får jag ganska ofta tänka efter för att komma på att jag faktiskt har använt de orden folk har googlat. En gång sökte sig någon hit på "privat lesbisk leksak". Charming.

Anonym sa...

Haha, ja. På något sätt ser jag framför mig att det är en heterosexuell man?

Min blogg är ett lexikon. Endast.
/Charlotte

Lovisa sa...

Heterosnubbe i chinos och vattning snus är det nya lesbisk.