22 augusti 2007

I like candy when it's wrapped in a sweater

Kom alltså tillbaka till Lund idag. Det är trevligt, förutom att jag inte är nöjd med nollningen utanför mitt fönster. Först var det lite roligt ur ett sociologiskt perspektiv; de små liven stod där med sina systemetpåsar och såg allmänt blyga och bortkomna ut, en timme senare var de bästa vänner. Men alltså, de spelar musik helt sjukt högt, mina fönster och väggar skakar och jag har försökt överrösta dem med mina skivor men det blev helt konstigt med basgångarna och då målade jag naglarna istället fast jag kan inte vädra ut den starka lukten för då släpper jag in musiken så istället försökte jag kväva den med doftljus och nu sitter jag här med sprängande huvudvärk. Men Johanna kommer förbi snart, det kan nog muntra upp mig. Hoppas hon har överseende med att jag inte har någon mat hemma. Jag hade kunnat ha överseende med nollorna, det är ju kul att de får lära känna varandra och vem minns inte sin novischtid i Lund, men Boten Anna tre gånger i timmen är inte okej, och I want candy med Aaron Carter är det verkligen inte. Är mycket nära att gå ut och klaga.

Inga kommentarer: