13 augusti 2007

Tillbaka i Lund, saknar havet

I söndags röjde vi efter bröllopet och på eftermiddagen åkte jag till Göteborg och ägnade kvällen åt min tack för hjälpen-present; badskum och praliner. Idag gick jag förbi UB i Göteborg där jag träffade John. Han regisserade K+M+R+L, det första jag gjorde i Studentteatern, ja, faktiskt det första jag gjorde i studentlund överhuvudtaget. Vi har inte setts på ett tag så det var kul, han hade fått sitt första betalda filmjobb och verkade må bra. På centralen fortsatte jag att springa in i gamla bekanta, den här gången Karin från nationen. Vi åt lunch tillsammans innan jag tog tåget hit. Har som sagt ett möte imorgon som jag måste gå på, även om vårens ärenden just nu känns avlägsna. Men det är fint att vara tillbaka hos bredbandet, modem är såå -94.

Inga kommentarer: