20 augusti 2007

Göteborg - Orust - Göteborg

I lördags träffade jag Felizia och Sabina och drack för mycket kaffe, pratade om brända broar och körda lopp men också om mer fröjdefulla saker som den gången då Felizia provade min lins och inte kunde få ut den och ingen av oss kunde se något och vi fick panik och dog av skratt samtidigt. Ja herre.

Men jag lyckades såklart inte hålla mig borta från Orust och havet så jag åkte ut tidigt igår och låg i trädgården, simmade, plockade kantareller och klappade hundarna hela dagen. Arbetade även lite med SOL-utvärderingen, men eftersom pappa hade tagit med sig sin dator till stan och jag inte hade med mig min kunde jag inte skicka iväg saker igår kväll som utlovat, så imorse tog jag den härliga 06.27-bussen in till Göteborg för att få iväg de där nödvändighetsmailen i tid. (Mamma till pappa: men när blev hon så ambitiös?)

Idag ska jag först åka till Majorna och träffa Mia, sedan hooka up med Pegah och tillsist avsluta dagen tillsammans med Elin och italiensk middag. Yez, kommer bli en mycket bra dag detta.

Inga kommentarer: