30 augusti 2007

Even cowgirls get the blues

Idag var triumviratet åter fulltaligt efter sommarens distansförhållande. Vi var alla tre stressade, mentalt fragila och, i mitt fall, höga på antiförkylningspreparat (jag är fortfarande förvånansvärt frisk och har ännu inte snutit ur mig hjärnan så jag tror de hjälper) och hade som alltid lika sjukt kul. I love triumviratet, de är de bästa. Ser mycket framemot vår gemensamma frihet under ansvar höst, ångestluncher och förfester med för mycket bubbly och YouTube-klipp.

Kom hem och kände mig åter lite mentalt fragil (Jonas uttryck som jag idag har gjort till mitt), men gick på bio med Marie, Kalle och Johan. En mörk biosalong och smågodis var precis vad jag behövde, även om filmen kanske inte lugnade mina hormoner. Men hey, the heart is just a muscle.

Inga kommentarer: