02 augusti 2007

I love not camping

Jag tycker verkligen om naturen, jag gör det; jag är vegetarian, jag källsorterar och hjälper sniglar över vägen så att de inte ska bli påkörda och det har varit väldigt härligt att leva avskärmad på landsbygden och sova utmattad av kroppsarbeta och äta när man är riktigt hungrig och se solen gå upp och allt det där, men efter att blivit bajsad på av en uggla två gånger, sett en hund äta upp en kanin och andats in så mycket jord att jag känt den på baksidan av mina tänder eftersom jag uppenbarligen svalt den är det ärligt talat skönt att inte ha planerat att ägna resten av sommaren åt att campa, fjällvandra eller något annat som involverar direktkontakt med naturen längre stunder.

*Sträcker ut mig i min säng*

1 kommentar:

Anonym sa...

Denna magnet sitter på familjen Frey-Svidéns kylskåp på Båtbacken. /Charlotte