18 februari 2008

Now all I've got is a barbie doll crotch - I've got an angry inch

Har haft en sån bra kväll; såg om min favoritfilm tillsammans med mina favoriter Petter och Johannes. Nu är jag varm efter cykelturen, fortfarande lite speedad och har utrunnen mascara och lätt gråtsvullna ögon efter otaliga skrattattacker (gråter alltid när jag skrattar mycket och har därför som en av få varit indiepopare utan pandasmink eftersom det alltid rann när jag skrattade. Å andra sidan skrattar riktiga indiepopare sällan så mycket som jag gjorde). Måste varva ner lite innan jag somnar.

Okay, everybody:

I put on some make-up,
turn on the eight track
I'm pulling the wig down from the shelf
Suddenly I'm Miss Punk Rock Star
of stage and screen
And I ain't ever
I'm never turning back

Inga kommentarer: