14 februari 2008

Geschwint!

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne. Eller så. Har idag gjort en affisch till Latinfestivalen, som vanligt vill jag mer än vad jag kan men vägrar ändå läsa användarguider till grafiska program. Bra där. Fast till sist blev den ungefär som jag vill, men Moa - jag har tagit mig vissa konstnärliga friheter så vetot är ditt imorgon!

Fick sedan sällskap av Anna-Karin och spontanskrev en stipendieansökan enligt en av mina favorithockeysentenser; tur är ingenting man har, det är någonting man spelar sig till. Misstänker att jag inte tillhör rätt målgrupp, men hey, prejudikat har man ju blivit förr tänker jag i sann Senior Staff-anda. Sökte också de mer random universitets- och nationsstipendierna, men det består ju mest av att klicka i ett par rutor.

Har även tagit två påkallade powerwalks; en hem för att hämta glömd sladd och en för att posta ansökan, den andra gången var jag överentusiastisk över solen och gick i bara koftan så nu sitter jag åter vid mitt bord och fryser lite men känner mig i övrigt fröjdefull.


Inga kommentarer: