25 februari 2008

Peachy

Inledde ett halvhjärtat försök att städa men gick istället en promenad, peelade mig och målade naglarna. Älskar mina prioriteringar. Sitter nu uppkrupen i soffan, har tänt ljus, dricker vaniljte (förlåt Gustav, men det är gott), lyssnar på musik, läser bloggar och känner att det här är ungefär precis vad jag behövde.

Har för övrigt gripits av någon form av vårkänslor. Det kan bero på solen idag (är dock mycket missnöjd med att mina solglasögon gick sönder på resan för att inte tala om min väska - någon som vet om man kan sy i tjockt fakeormskinn?) men också på påskliljorna i Manchester, på lördagkvällen då jag höll ett plastglas med lite för kallt vitt vin i min hand och det var festdofter och möjligheter i luften.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Lovisa!

Fiberfascisten Åsa har förvisso inte så stor erfarenhet av fejkat ormskinn, men hon tror att en skomakare nog kan sy även i falska fibrer.

Kram!
Å

Lovisa sa...

Tack för tipset! Övervägde att försöka själv, men jag kan ju ärligt talat inte ens sy i vanliga fibrer...

KRAM!