17 februari 2008

Try and tear me down

Kom hem från festen med en mycket lång mental tacksamhetslista efter dagens alla fina människor och pepp från alla håll men sov ändå oroligt och drömde sådana drömmar vars dåliga omen inte vill släppa taget fast man vet att de inte betyder något. Vaknade halv åtta och kunde för mitt liv inte somna om utan gick istället upp och musikpeppade (I'm the new Berlin Wall, try and tear me down! Ska se Hedwig imorgon, därav musikvalet) innan jag åkte till Malmö.

Hade en välbehövlig och underbar dag tillsammans med mina medtriumvirer. Vi började med att äta lunch och när vi uppmärksammade personalens blickar insåg vi att vi inte bara pratat högt (triumviratet har inga hemligheter för varandra och inte heller några hämningar när det gäller att prata högt om dem) utan även att de hade stängt för en halvtimme sedan. Då fortsatte vi hem till Jonas och drack vin i hans soffa och när han sedan skulle ut på kvällen gick jag och Emma och tog en öl. Var supertrött när jag kom hem men också mycket mer harmonisk. Hyllade pensionärslivet, läste en brittisk deckare och sov sedan gott och ostört i tio timmar.

Inga kommentarer: