04 februari 2008

Uppstyrning

Satt i förmiddags i lunchmöte angående grafisk profil (kårens, inte min. Min egen lyder fyra nyanser av blått och så lite guld och behöver inte diskuteras) och gick sedan till Historiska för att omregistrera mig. Var lite paranoid och irriterad eftersom varken mina mycket milda mail eller telefonsamtal hade besvarats (har kort tålamod med ickekommunikativa människor, åtminstone ickekommunikativa människor med kommunikativt ansvar) men när jag väl dök upp personligen så gick det hur smidigt som helst.

Just nu håller jag på att fortsätta den uppstyrande måndagen med att föra över dokument och bilder från Ernst till Baby Ernst. Den sistnämndes skal har för övrigt kommit och det är i precis rätt nyanser och så snyggt att jag får glädjevallningar så fort jag ser det! Har ännu inte satt på det, slarvig som jag är rädd för att det kommer bli fult och bubbligt om jag försöker. Funderar på att ta med det hem till bibliotekariemamman i helgen som kan plasta in det mesta.

Älskar förövrigt att de i instruktionerna hela tiden hänvisar till your fab new laptop skin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Laminatrix Magnifica usw. Baby Ernst är väl tämligen platt?

Lovisa sa...

Oh, det är ju definitivt en tanke!