03 februari 2008

Another Sunday that feels the same.

Vaknade av solsken idag igen, och med en lätt känsla av att allting snurrade. många öl lyckades vi väl inte dricka igår? Men en promenad hjälpte och för att ha varit ute tre dagar i rad är jag oförskämt osliten. Tyvärr har det inte inneburit att jag på något sätt har varit produktiv idag. Förutom två promenader har jag läst, fikat hos Sara & Marie, skrivit ett brev, pysslat lite och typ peelat mig. Det är allt.

Och ja just det ja, en mycket bra idé föddes igår, återkommer om det.

2 kommentarer:

Lina sa...

Fyra stycken ändå.. Jag var lite trött och sliten och vinglig när jag vaknade halv åtta för att gå till jobbet.. men det gick!

Lovisa sa...

Måste erkänna att jag tänkte Gud vad skönt att jag inte behöver inventera när jag vaknade :)