26 januari 2009

Working 8 - 21

Har idag varit på teatern 8 - 21 för att få gjort så mycket som möjligt innan jag börjar jobba. Det blev en hel del och nu kommer jag förhoppningsvis bara att behöva ägna mig åt det fortlöpande arbetet ett tag framöver. Ikväll höll jag även ledarmöte; de fina ledarna och de fina föräldrarna är nog den största behållningen med det här arbetet (och de fina barnen såklart, med de har jag faktiskt minst kontakt med, även om jag efter dagens excersis kan nästan allas kontaktuppgifter utantill). Fick även veta att jag och Mathias ska flytta till ett kontor en våning ner så inom kort har jag flyttat till ny lägenhet, nytt arbetsrum på Institutionen och nytt kontor på teatern. Ironiskt nog med tanke på att jag inte ens gillar att flytta.

Och när jag kom hem möttes jag av ett dekanunderskrivet brev som meddelade mig att jag beviljats studiestöd och den allra sista sucken av lättnad drogs. Nu ska jag sova. Om jag skulle lista mina intressen skulle gå och lägga sig i tid lätt vara med.

Inga kommentarer: