22 januari 2009

Abstrakt

Fick ihop ett abstract. Hade sån där tid ni vet när det känns som om man inte gör något när man i själva verket tänker. För att i de lägena undvika att typ bildgoogla mopsvalpar brukar jag försöka skriva något annat medan jag väntar ut mina tankar. Producerade således en sida helt annan text innan jag skrev klart abstractet. Nu får det vila några dagar, klappar mig själv på axeln då jag är klar med utkastet en dryg vecka innan dödslinjen.

Gick sedan hem, gick på långpromme, lagade grönsaker i ugn och såg på handbollen. Ikväll blir det sömn i tid, deo gratias.

2 kommentarer:

svenske floyd sa...

Så du gillar handboll också? Liknar ishockey genom att det går fort och är brutalt. Går du på Lugi- eller H43-match ibland?

Lovisa sa...

Nja, sådär. Det är ju inte hockey. Tycker att det är för många mål och för lång transportsträcka innan det blir spännande och så är det lite mycket filmningar och tröjdragningar. Kasta handskarna eller kör på säger jag!