13 januari 2009

Tröttblogg

Åkte upp till Göteborg tidigt imorse och efter att ha varit hemma och vänt gick jag och mamma till Suss för lunch, umgänge och gull med kusinbarnen. Efter att ha tittat på tapeter vid Järntorget fortsatte vi ut till IKEA (där, eller inte på IKEA, men i närheten av, jag även hittade ett par oerhört realiserade stövlar som fick följa med hem). Väl hemma var jag tvungen att fortsätta arbeta med vårens teaterkurser men var så trött från början att jag inte orkade särskilt länge. Risken med att vara trött och göra misstag är att det drabbar en stackars sexåring som hamnar i fel grupp och skulle kunna återfinnas gråtande utanför mitt kontor (vilket ännu inte har hänt, men det är något jag skulle vilja fortsätta att undvika). Kände att allt jag orkade göra var att lägga mig under drivor av badskum, och således gjorde jag det. Nu ska jag sova. Hade både tänkt jobba lite till samt delge er en utläggning om tapetval, men orkar inte.

Inga kommentarer: