28 januari 2009

Djungel

Herre min påve vad jag har mycket kläder. Har exempelvis den senaste timmen sorterat tre matchtröjor (Frölunda, Colorado och Tre Kronor, dvs de enda lag man behöver, och bör, hålla på), en ljusblå stola med matchande lagerkrans, en Santa's little helper-outfit, ett flertal leopardplagg inklusive handskar, svans och öron, härliga tonårstshirts med tryck i stil med jag äter inget som har ett ansikte, kjolar så korta att jag nästan rodnar, och då bär jag ändå fortfarande långa tröjor som klänningar, en klänning helt täckt av vita paljetter, platåskor med silverstjärnor, mosters fantastiska klänning från 60-talet och oerhörda mängder tyll. Och det är långt ifrån slut, mest beroende på att jag typ aldrig har rensat mina garderober. Men nu ska jag gå och köpa mig en lägenhet. Ttfn!

Inga kommentarer: