25 januari 2009

Are we breaking up tonight or can we have a pillow fight?

Lite trött och söndagsmelankolisk blogg. Men igår var bra. Först hjälpte snälla Emma och fina golfen Rolf mig att transportera flyttkartonger från organisationsgeniet Åsa hem till mig och sedan var det dags för hockey på lokal; prestigemötet Frölunda - HV, macho nachos och öl. Som enda frölundait i sällskapet var jag så oerhört nöjd med VF:s seger i sudden. Bra match, bra slut, Frölunda FTW! Efter hockeyn fortsatte vi till Emma och Anders för hemmafest och när jag kom hem fortsatte en annan fest till sextiden imorse.

Idag har jag återigen insett vikten av att prata om hur man känner, även om jag gärna vill fega ur för att inte tappa ansiktet. Men samtal är bra, speciellt när inga proportioner förstoras. You don't want no drama. No, no drama, no, no, no, no drama.

Ikväll var det premiär för andra säsongen av Mia och Klara vars humor var ännu mer välkommen än vanligt. Nu sömn.

Inga kommentarer: