25 januari 2008

Wer ist in? Wer ist out?

Inledde dagen med att rekapituleringsläsa möteshandlingar och fikade sedan med Emma som det var alldeles för länge sedan jag såg och har saknat mycket. Därefter åt jag lunch med lärarförslagsnämnden och ägnade sedan eftermiddagen åt att intervjua potentiella forskarassistenter. Mycket spännande om än nervöst för dem. De sakkunninga var förövrigt hemskt sympatiskt och det säger jag inte bara för att jag älskar alla som vill diskutera augusteiska nätverk med mig.

Kvällen har jag ägnat åt att smälta glitter medelst värmepistol, försökt reda ut en sak för mig själv, misslyckats och istället lyssnat på Stereo Total.

Har inte umgåtts så mycket med Baby Ernst idag, men det var exalterande att stoppa ner honom i den snygga väskan. Är däremot mindre nöjd med att jag inte bara installerade en svensk ordlista för Firefox utan i min iver även en engelsk, en italiensk och en, eh, latinsk och att allt jag skriver därmed blir rödmarkerat och jag vet inte hur man avinstallerar dem. Åh Gud min Gud, min otekniskhet är ju skamvråpinsam.

Inga kommentarer: