30 januari 2008

Känd från tidningen

I dagens Sydsvenskan kan man läsa reportaget om mig och min synestesi, you can touch me if you want to. Glider just nu på mina 15 minuter i rampljuset; har blivit igenkänd på stan, fått kommentarer av alla jag träffat samt så många sms att mitt nyladdade batteri dog. Det är hårt att vara känd. Skämt åsido, roligast är nog alla kommentarer, jag insåg ju själv först för några år sedan att inte alla tänker så här och det vore jättekul om jag kunde ge någon annan den insikten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lovisa! Kul artikel och toppenfina bilder! Själv kommer jag ihåg människor genom deras e-postadresser. Det säger en del om hur social jag är 8/

Jag känner att jag måste fråga om det här med spårvagnsfärgerna. De är ju faktiskt samma. Antar att du har tänkt på det, eller=

Lovisa sa...

Hej Melinda! Kul att du tyckte om artikeln! Haha, det är imponerande!

Ja, jag har tänkt på det en del, antagligen har de påverkat eftersom jag är född i Götet, men de nya linjerna däremot är inte alls samma eftersom de siffrorna redan har en färg. Hm. Jag kanske borde få vara med i en studie om det här?

MEE sa...

Bra bild på dig! Ser lite lurig ut!

Lovisa sa...

Den ständiga ovanan att posa!