15 januari 2008

Overnight Tulle

Mmm, det råkade bli en fyra timmar lång lunch. Efter att ha sagt hejdå till Marie, Ida och Åsa G som vi roligt nog sprang in i gick jag en sväng på stan för att titta efter klänning till bröllopet. Hittade en fullständigt lovely på Noa Noa; champagne och tyll fast ändå diskret. Jag är eventuellt iförd den just nu framför datorn, men det är ingenting jag kan bekräfta. Sedan ringde Kristina och undrade om jag ville spontanfika och det vill jag ju alltid med min favorit.

I eftermiddag har jag inte haft samma skrivflow som innan lunch, men är glad ändå. Hade fått paket av pappa som varit i London; en L-stämpel och vax att försegla kuvert med. Handskrivet brev någon? Och apropå England så är jag nu officiellt antagen till Classicskonferensen och ska få hålla ett speech. Peachy.

Hade tänkt måla ikväll, men måste putsa lite på min del av SOL-utvärderingen och besvara ett par viktigthetsmail. Sedan ska jag tvätta håret och sova; frukostmöte imorgon.

Inga kommentarer: