22 januari 2008

Baby Ernst

Har under hösten insett att jag behöver en ny laptop och efter att ha fått en överraskande stor ersättning för SOL-rapporten bestämde jag mig för att det var läge. Har velat lite kring modell, eller snarare färg. Jag vill ju då ha en blå dator (älskar att jag numera har en diagnos att skylla på) men inte i den nyansen som Sony har tagit fram, inte heller är jag helt nöjd med de skal man kan sätta på Macbooks vilken är den modell jag helst skulle vilja ha (men inte i vitt och verkligen inte i svart). Men sen hittade fantastiska Kristina det här skalet och saken var klar. Nu är Baby Ernst beställd och kommer att kläs med ett ljusblått vintage wallpaper skin och jag bara myser. Beställde även min blåa julklappsIpod med gravyren Never stop being fabulous. Loves the me.

Inga kommentarer: