01 juli 2007

Mot Anagni!

I eftermiddag ska jag ta tåget ut på landsbygden för imorgon börjar jag arbeta. Spännande! Jag känner ingen i projektet, men det ska nog bli bra. Hittills har de åtminstone skrivit trevliga mail (dessutom ska jag arbeta med höjdare fran brittiska och amerikanska skolorna och minst en excentrisk brittisk professor, sa det kommer åtminstone att bli en upplevelse). Eftersom den lilla staden Anagni som jag ska bo utanfor inte ar en del av det moderna IT-samhället sa har min lappie Ernst fatt stanna hemma i Lund och jag ämnar blogga om helgerna då jag bor på Institutet.

Man får väldigt gärna skriva till mig, brev eller vykort, jag blir glad for allt little sweeties! Vi har en postbox i staden, om man först skriver mitt namn så kommer det fram. Jag stannar till slutet av juli. A presto, och puss! Lovs.

SCAVI DI VILLA MAGNA
Mail Boxes Etc.
Via Regina Margherita 92/94
03012 Anagni ITALIA

Inga kommentarer: