21 juli 2007

Villa Magna - det nya MTV

Apropå att vi inte får sitta ner när vi gräver stod jag häromdagen framåtböjd och borstade jord i mitt eget ansikte när jag tittade upp mellan mina egna ben och insåg att vår dokumentärfilmare hade zoomat in mig. Härligt ögonblick att bli filmad.

Andra tv-serier vi har funderat på att producera:

CSI - det är ganska häftigt att ha ett jobb som innebär att man har daglig seriös användning av frasen we have another body.
Villa Magna - som Villa Medusa, komplett med uppdrag och utröstningar.
Celebrity Deathmatch - man kan alltid fördriva tid i trenchet med att spekulera i vem som tar vem.
National Geographic Channel Trench Mon C II - jag och Megan har djurlivet som krävs för att producera en schysst dokumentär från vårt lilla område.
The Simple Life - okej, bara jag. Och det har jag ju redan börjat göra.
The Convent Life - jag funtar på en fortsättning på TSL på grund av uppstigning innan soluppgång för arbete i kloster. Och av andra anledningar också, för den delen.

Inga kommentarer: