17 mars 2008

Fångad av en snöstorm

Vaknade imorse till solsken men solen blev till snöstorm och jag ägnade förmiddagen åt allmänt uppstyrande innan jag trotsade stormen för att träffa Gunnel och bli bjuden på blåbärspaj. Kom hem med Elisabeth Höglundfrisyr och ett så utrunnet pandasmink att man skulle kunna tro att jag fortfarande dyrkade Broder Daniel.

Har ägnat kvällen åt att lyssna på Sportextra och försöka undertrycka känslan av att Färjestad faktiskt inte borde få lov att spela i Elitserien. Tittar just nu på Hockeykväll trots att jag inte vill se Frölunda förlora av samma skäl som man aldrig lämnar Scandinavium hur många mål vi än ligger under med. Kärleken osv.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Man vill ju inte ropa hej, men LHC har ju 3-1 om en säger, så att det...

Lovisa sa...

Man borde nog inte göra det, jag har hört att lejon inte är så bra på att simma ..?

Anonym sa...

Indianer kan ju uppenbarligen inte göra mål...

Lovisa sa...

Är vi enna lite tykna nu? Sk-å må vara en promenad i parken, men vänta ni bara tills ni möter lite hårdare motstånd. Som indiander från vilda västern exempelvis.

Anonym sa...

Muahahahahaha! Om Sk-å står för det jag tror det gör så är det fel. Dj-n är det väl som promeneras.

Lovisa sa...

Jajaja, jag råkade blanda ihop dem, men hockeybockeylag som hockeybockeylag.