10 mars 2008

But why?

Har på sistone varit fullständigt (nåja) osugen på kaffe, märkligt nog. Som idag när jag pausade i min djupdykning av augusteisk propaganda för att gå och köpa te. Liksom te är mysigt men inte det jag brukar vilja ha mitt på dagen när jag pluggar. Uppenbarligen försöker min kropp detoxa på koffein utan att berätta det för mig.

Annars så är mina femton minuter av synestesikändisskap ovanligt långa; blev igenkänd på Retro i lördags och idag på SOL kom en kille fram och ville prata färger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roströd! (=inga kommentarer)

För övrigt är det lätt att för det inre ögat se flykten från kändisskapet, iförd stora strassbeströdda solglasögon och något chict leopardmönstrat. Kanske också en liten prydnadshund på armen.

Lovisa sa...

Eventuellt skulle man kunna tänka sig förtryckta (och laminerade...) kort på mig i någon härlig plutmunspose och texten "Du är roströd" att dela ut vid behov.