15 november 2008

Peaches and cream

Inledde helgen igår eftermiddags med cocktails på Grand tillsammans med Åsa, Sandra, Ann, Jenny och Kattis - charmerande trevligt, som alltid. Därefter mötte jag upp Petter som hade ätit middag med alla gamla LUS-presidialer och ledningsgruppen. Efter en kort sväng förbi universitetshuset hamnade vi på hans kontor där vi skåpsöp portvin och var exakt så studentikost dryga som ni just nu föreställer er. Ja, ibland blir det så och det kan vara ganska härligt. Den enda som saknades av presidialerna var Marie, men vi får ta igen det snart darling!

Gick hem genom småregnet, möttes av en efterfest och långt senare, efter whiskeyröster och gryningsljus och vad det kan leda till, somnade jag. Ikväll ska jag träffa Johanna, dricka te och ta det lugnt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

et tu...

Lovisa sa...

..tre?

Anonym sa...

...på det fjärde kommer du förstå.

Anonym sa...

jag har för övrigt försökt kontakta dig idag. det misslyckades.

Lovisa sa...

Aha, NU förstår jag. Muntlig kommunikation har sina fördelar ibland.